Jako kierownictwo Serwisu Tachografów „TACHO-ŻARY” PL-0005 deklarujemy, że wysoka jakość naszych usług to jedna z podstaw
efektywnej działalności gospodarczej naszego przedsiębiorstwa. Zobowiązujemy się do utrzymywania i umacniania wizerunku oraz
osiągnięć naszej firmy poprzez dążenie do spełniania w całości wymagań Klientów. Jest to podstawowe kryterium do tworzenia
solidnych więzi z naszymi Klientami.
Kierownictwo Serwisu deklaruje:
-
pełny profesjonalizm wykonywanych sprawdzeń oraz dążenie do jak najwyższej jakości w usługach świadczonych Klientom
-
sprawdzenia przyrządów są przeprowadzane zgodnie z ustalonymi metodami i wymaganiami klientów
-
sprawdzenia przyrządów są przeprowadzane w sposób rzetelny i bezstronny
-
personel Serwisu zna i rozumie dokumentację Systemu Jakości, ma do niej nieskrępowany dostęp oraz stosuje ją w swojej pracy
-
brak możliwości wywierania wpływu na wyniki pomiarów przez osoby lub organizacje spoza Serwisu
-
wynagrodzenie pracowników nie zależy od wyników lub ilości sprawdzeń
Wyznaczając Cele Jakości w szczególności kładziemy nacisk na:
-
zadowolenie Klienta
-
zapewnienie wiarygodności, poufności i bezstronności wykonywanych sprawdzeń
-
wzrost renomy firmy oraz jej konkurencyjność
-
ciągłe doskonalenie jakości usług
-
dążenie do podwyższania świadomości jakościowej pracowników
Zapewniamy, że ciągłym i celowym doskonaleniem jakości zajmują się nie tylko specjaliści. Jakość należy w równej mierze do zadań
kierowników i pracowników. Wymaga ona świadomego zaangażowania i aktywnego współdziałania, wykraczającego poza granice
działów czy funkcji.
Zapraszamy od pn. - pt. od 7:00 - 15:00
Bogusław Goletz
Telefon: 608-643-412, 660-698-120 lub 68 470-81-23